POGOJI

Celotni splošni pogoji se nahajajo tukaj >> Splošni pogoji

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

To lahko stori preko

  • elektronske pošte na reklamacije@najindom.si z zadevo: “Vračilo in št. naročila” ali
  • preko obrazca spodaj (priporočamo za hitrejšo obravnavo).

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Tudi pri tovrstnem primeru stroške vračila krije potrošnik.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Pri vračilu artiklov se vrne samo znesek vrednosti artiklov brez stroškov dostave.

REKLAMACIJE

Kupec ima pravico, do reklamacije v zakonitem roku. Reklamacije sprejemamo v

  • pisni obliki na e-mail z zadevo REKLAMACIJA s pripisom – ŠTEVILKA NAROČILA na reklamacije@najindom.si ali
  • preko obrazca spodaj (priporočamo za najhitrejšo obravnavo).

V primeru reklamacije je kupec dolžan vrniti artikel prodajalcu na s prodajalcem dogovorjen naslov. Reklamacija se šteje za veljavno, če pri pregledu ugotovljeno, da izdelek izpolnjuje pogoje za reklamacijo upoštevajoč Zakon o obligacijskih razmerjih in Zakon o varstvu potrošnikov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je prodajalec reklamacijo odobril, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • ponudi drug izdelek v enaki oz. večji vrednosti ali
  • vrne plačani znesek (brez stroškov dostave)

VRAČILA VPLAČIL OZ. DENARJA

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na sledeče načine:

  • Če je bilo naročilo plačano po povzetju, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko Monete, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko PayPal-a, denar vrnemo preko sistema PayPal,
  • Če je bilo naročilo plačano s kreditno kartico , denar vrnemo na kreditno kartico preko sistema oz. procesorja BrainTree.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračila ne vsebujejo stroškov dostave.

OBRAZEC ZA VRAČILA IN REKLAMACIJE (izpolni)


Vračilo izdelka (mi ni všeč)Reklamacija izdelka (pokvarjen, nedelujoč izdelek)Ostalo


odpravitev napake na blagudelna vrnitev denarja v sorazmerju z napakoblago z napako zamenjati z novim brezhibnim blagomponudi drug izdelek v enaki oz. večji vrednostivrniti plačani znesek (brez stroškov dostave)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja