Celotni splošni pogoji se nahajajo tukaj >> Splošni pogoji

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

To lahko stori preko

  • elektronske pošte na mi2@najindom.si z zadevo: “Vračilo in št. naročila” ali
  • preko obrazca spodaj (priporočamo za hitrejšo obravnavo).

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

REKLAMACIJE

Kupec ima pravico, do reklamacije v zakonitem roku. Reklamacije sprejemamo v

  • pisni obliki na e-mail z zadevo REKLAMACIJA s pripisom – ŠTEVILKA NAROČILA na mi2@najindom.si ali
  • preko obrazca spodaj (priporočamo za najhitrejšo obravnavo).

V primeru reklamacije je kupec dolžan vrniti artikel prodajalcu na s prodajalcem dogovorjen naslov. Reklamacija se šteje za veljavno, če pri pregledu ugotovljeno, da izdelek izpolnjuje pogoje za reklamacijo upoštevajoč Zakon o obligacijskih razmerjih in Zakon o varstvu potrošnikov.

Ko gre za higiensko občutljive izdelke, kot je na primer Sproščujoč razdelilnih prstov, nošenega, probanega oziroma rabljenega izdelka, ki ima odpečateno embalažo zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je prodajalec reklamacijo odobril, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • ponudi drug izdelek v enaki oz. večji vrednosti ali
  • vrne plačani znesek (brez stroškov dostave)

VRAČILA VPLAČIL OZ. DENARJA

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na sledeče načine:

  • Če je bilo naročilo plačano po povzetju, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko PayPal-a, denar vrnemo preko sistema PayPal,
  • Če je bilo naročilo plačano s kreditno kartico , denar vrnemo na kreditno kartico preko sistema oz. procesorja Stripe.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl varnostni pečat.