SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine Najindom.si so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno poslovanje.

S spletno trgovino Najindom.si upravlja podjetje 2DIGIT spletne storitve d.o.o., Ljubljanska cesta 33, 1241 Kamnik (v nadaljevanju tudi ponudnik ali Najindom.si).

Elektronski naslov: mi2@najindom.si

Telefonska številka: 040 728 963

Davčna številka SI 19266847

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV

Matična številka: 7196725000

Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana

Uporabnike Najindom.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.

POSTOPEK NAKUPA

Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na desni strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brksanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja levo zgoraj na spletni strani.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter dve možnosti za nadaljevanje “NA BLAGAJNO” ali ZAKLJUČEK NAKUPA.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

  1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za reguliranje količin določenega izdelka lahko uporabite minus (-) za zmanjšanje količine določenega izdelka ali plus (+) za povečanje količine. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko nesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb ZAKLJUČI NAKUP. Odprla se vam bo naslednja stran ZAKLJUČEK NAKUPA
  1. ZAKLJUČEK NAKUPA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo po povzetju, Pay Pal, Moneta ali kreditna ali debetna kartica). Ko se odločite za način plačila kliknete gumb NADALJUJTE.
  1. POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev poslala tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku.

Zaposleni v spletni trgovini Najindom.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali stopi z njim v kontakt preko elektronske pošte. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika.

Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Spletna trgovina Najindom.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Spletna trgovina Najindom.si v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spletna trgovina Najindom.si v omenjenem elektronskem sporočilu kupca tudi seznani z informacijo, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali potrebe po drugih informacijah v zvezi s svojim naročilom.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 728 963 ali preko e-maila mi2@najindom.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

NAČINI PLAČILA

Najindom.si omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju (storitev opravlja podjetje Pošta Slovenije)
  • Plačilo s storitvijo Moneta (storitev zagotavlja Telekom Slovenije)
  • Plačilo s kreditnimi karticami (storitev zagotavlja BrainTree, ki je del podjetja PayPal)
  • Plačilo preko PayPal-a

Pri predhodnem dogovoru s kupcem in v primeru določenih naročil je kupcu omogočen tudi način plačila z bančnim nakazilom na tekoči račun ponudnika, pri čemer kupcu informacijo o podatkih za nakazilo sporočimo preko elektronske pošte.

DOSTAVA

Naročeno blago, ki je na zalogi, za naročila prejeta na delovni dan do 12. ure, praviloma pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago prejmete naslednji delovni dan. Naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.

Pakete po Sloveniji pošiljamo v sodelovanju s podjetjem Pošta Slovenije, razen če presodimo, da lahko naročilo hitreje in učinkoviteje dostavimo z drugo dostavno službo – v tem primeru vas o spremembi dostavne službe, ki bo dostavila paket, tudi obvestimo. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen. Naši partnerji za dostavo pošiljk se trudijo, da paketi kar najhitreje pridejo do vas – v Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa vas prosimo, da upoštevate, da se rok dostave, zaradi različnih vzrokov, na katere nimamo vpliva (okvare dostavnih vozil, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 € v višini 2,50 € ob predplačilu oz 3,50€, če plača po povzetju. Za naročila, višja od zneska 50 €, je dostava brezplačna.  

CENE

Cene, navedene na strani veljajo za vse obiskovalce spletne trgovine Najindom.si.

Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Kljub nenehnemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Morebitni popusti in promocijske kode se med seboj ne seštevajo.

AKCIJE-POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

PROMOCIJSKE KODE

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.

NAGRADNE IGRE

Pogoji sodelovanja v posamezni nagradni igri so določeni na straneh posamezne nagradne igre. Če ni drugače določeno pri tem veljajo naslednji splošni pogoji za nagradne igre:

Organizator nagradnih iger, objavljenih na spletni strani Najindom.si in na družbenih profilih, povezanih s spletno stranjo Najindom.si (https://www.facebook.com/najindom.si, https://www.instagram.com/najindom/) je podjetje 2DIGIT d.o.o., LJUBLJANSKA CESTA 33, 1241 Kamnik. Za sodelovanje v nagradnih igrah ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Pravica sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Izžrebanec je dolžan organizatorju v roku sedmih (7) dni od prejema obvestila, da je dobitnik nagrade v pisni obliki (e-pošta) na naslov mi2@najindom.si posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko. V kolikor organizator nagradne igre v roku sedmih (7) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz kakršnega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec sporoči na email naslov mi2@najindom.si ali z nedvoumno pisno izjavo preko pošte, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: 2DIGIT, d.o.o., Ljubljanska cesta 33, 1241 Kamnik.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. 

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 43d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Vse etikete, značke in podobne označbe naj ostanejo na izdelku. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite še nekaj tednov od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na sledeče načine:

  • Če je bilo naročilo plačano po povzetju, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko Monete, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko PayPal-a, denar vrnemo preko sistema PayPal,
  • Če je bilo naročilo plačano s kreditno kartico , denar vrnemo na kreditno kartico preko sistema oz. procesorja BrainTree.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem, nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektonske pošte reklamacije@najindom.si in ažurno vam bomo odgovorili.

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

KOLIČINSKA REKLAMACIJA

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino Najindom.si na elektronski naslov reklamacije@najindom.si in izpolniti reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina.

NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec nemudoma ali najkasneje v 8 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti trgovino Najindom.si.si na elektronski naslov reklamacije@najindom.si in izpolniti reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina Najindom.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 14 dneh od prejetega obvestila izdelek zamenja oziroma, če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrne kupnino.

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV

Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano (izdelek ali njegova originalna embalaža) in/ali je ob prejetju poškodovana tudi zunanja embalaža paketa, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 2 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Najindom.si na elektronski naslov reklamacije@najindom.si in izpolniti reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila Najindom.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 14 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

REKLAMACIJA ELEKTRONSKIH NAPRAV

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 24 mesecev garancije.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremoV nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V primeru reklamacije, nam izdelek pošljite na naš naslov: 2DIGIT d.o.o., Ljubljanska cesta 33, 1241 Kamnik.

V primeru reklamacije izpolnite ta obrazec.

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova reklamacije@najindom.si ali po telefonu in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 14 dneh, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če glede razrešitve reklamacije obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Izdelek z napako vrnite na naslov 2DIGIT d.o.o., Ljubljanska cesta 33, 1241 Kamnik. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. Najindom.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.

ZASEBNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Najindom.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Najindom.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov najindom.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z najindom.si.

Najindom.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Najindom.si hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke obiskovalcev najindom.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s najindom.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina Najindom.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se kar najbolje izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe in reklamacij je zaupen. Najindom.si si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi 2DIGIT d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Najindom.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Najindom.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Najindom.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

Najindom.si ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina Najindom.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

PIŠKOTKI

Med obiskom naših spletnih strani na vaš računalnik ali drugo napravo naložimo piškotke, ki vam pomagajo, da se lažje znajdete v množici informacij in funkcionalnosti, ki vam je na voljo. Z njimi bo ob vaših naslednjih obiskih enostavnejša prijava, prikaz strani bo vedno tak, kot ste si izbrali nazadnje, prav tako pa boste lažje prišli do izdelkov, ki ste jih v preteklosti želeli kupiti.

Brez skrbi, z našimi piškotki ne zbiramo informacij, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati, prilagoditi cene, marže in podobno. A delovanje naših spletnih strani je brez teh piškotkov praktično nemogoče. Čeprav za njihovo uporabo ne potrebujemo vaše privolitve, vas prosimo, da nadaljujete z uporabo naših strani le, če s tem soglašate. Če imate kakršnekoli dvome ali vprašanja, smo vam na voljo za pojasnila preko naslova mi2@najindom.si.

Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih omrežij, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov.

Ker to po slovenski zakonodaji predstavlja večji poseg v zasebnost uporabnika, za njihovo uporabo potrebujemo vašo privolitev. Z vso skrbnostjo smo preverili pogoje delovanja teh strani in menimo, da z aktivnostmi na naših straneh ne kršijo vaše zasebnosti. Vsem uporabnikom naših strani svetujemo, da v uporabo piškotkov privolijo.

Ne pozabite! Shranjevanje piškotkov imate pod popolnim nadzorom preko vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.

Izvedite več: Piškotki, ki jih uporabljamo.

AVTORSKE PRAVICE

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Pogoji poslovanja veljajo od: 15.10.2016

Zadnjič osveženo: 13.9. 2018

 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Predvidoma je dostava za izdelke, ki so na zalogi naslednji delovni dan, če je naročilo oddano do 12:00 ure. Za izdelke, ki niso na zalogi je dostava predvidena v roku 5 do 10 delovnih dni.

Včasih se zgodi, da zaradi tehnične napake ali drugih nepredvidljivih dogodkov izdelka na zalogi ne pošljemo naslednji dan. Če izdelek, ki je na zalogi čakate že dlje kot 4 delovne dni nas prosimo obvestite na mi2@najindom.si ali preko kontaktnega obrazca v razdelku kontakt.

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, DPD IN GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljke pošiljamo s priporočeno pošto ali paketno dostavo. Dostava je možna po celem svetu.

DržavaStroški dostaveBrezplačna dostava
Slovenija2,50 € (plačilne kartice, nakazilo na TRR, Moneta, PayPal)

3,50 € (plačilo po povzetju)

Naročila nad
50 EUR

Najindom.si omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju (storitev opravlja podjetje Pošta Slovenije)
  • Plačilo s storitvijo Moneta (storitev zagotavlja Telekom Slovenije)
  • Plačilo s kreditnimi karticami (storitev zagotavlja BrainTree, ki je del podjetja PayPal)
  • Plačilo preko PayPal-a

Pri predhodnem dogovoru s kupcem in v primeru določenih naročil je kupcu omogočen tudi način plačila z bančnim nakazilom na tekoči račun ponudnika, pri čemer kupcu informacijo o podatkih za nakazilo sporočimo preko elektronske pošte. Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja Spletne prodajalne NAJINDOM.SI – 2DIGIT d.o.o.,  po ponudbi/predračunu.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Račun je v paket priložen v tiskani obliki, razen, ko je dogovorjeno drugače – na primer ko gre za darilo in kupec ne želi tiskanega računa (račun v takem primeru v pdf obliki pošljemo kupcu preko e-pošte).

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN VRAČILA ARTIKLOV

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

To lahko stori preko

  • elektronske pošte na reklamacije@najindom.si z zadevo: “Vračilo in št. naročila” ali
  • preko obrazca spodaj (priporočamo za hitrejšo obravnavo).

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Tudi pri tovrstnem primeru stroške vračila krije potrošnik.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Pri vračilu artiklov se vrne samo znesek vrednosti artiklov brez stroškov dostave.

REKLAMACIJE

Kupec ima pravico, do reklamacije v zakonitem roku. Reklamacije sprejemamo v

  • pisni obliki na e-mail z zadevo REKLAMACIJA s pripisom – ŠTEVILKA NAROČILA na reklamacije@najindom.si ali
  • preko obrazca spodaj (priporočamo za najhitrejšo obravnavo).

V primeru reklamacije je kupec dolžan vrniti artikel prodajalcu na s prodajalcem dogovorjen naslov. Reklamacija se šteje za veljavno, če pri pregledu ugotovljeno, da izdelek izpolnjuje pogoje za reklamacijo upoštevajoč Zakon o obligacijskih razmerjih in Zakon o varstvu potrošnikov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je prodajalec reklamacijo odobril, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • ponudi drug izdelek v enaki oz. večji vrednosti ali
  • vrne plačani znesek

VRAČILA VPLAČIL OZ. DENARJA

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na sledeče načine:

  • Če je bilo naročilo plačano po povzetju, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko Monete, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR).
  • Če je bilo naročilo plačano preko PayPal-a, denar vrnemo preko sistema PayPal,
  • Če je bilo naročilo plačano s kreditno kartico , denar vrnemo na kreditno kartico preko sistema oz. procesorja BrainTree.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

OBRAZEC ZA VRAČILA ARTIKLOV
[contact-form-7 404 "Not Found"]


Vračilo izdelka (mi ni všeč)Reklamacija izdelka (pokvarjen, nedelujoč izdelek)Ostalo


odpravitev napake na blagudelna vrnitev denarja v sorazmerju z napakoblago z napako zamenjati z novim brezhibnim blagomponudi drug izdelek v enaki oz. večji vrednostivrniti plačani znesek (brez stroškov dostave)