SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino Najindom.si upravlja podjetje

2DIGIT spletne storitve d.o.o., Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš

naslov e-pošte: mi2@najindom.si

davčna številka: SI 19266847 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV)

matična številka: 7196725000

registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana

(v nadaljevanju tudi: »2DIGIT« ali »ponudnik« ali »Najindom.si«).

Uporabnike Najindom.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.

 

POSTOPEK NAKUPA

Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na desni strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brskanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja levo zgoraj na spletni strani.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter dve možnosti za nadaljevanje “NA BLAGAJNO” ali ZAKLJUČEK NAKUPA.

 

KORAKI PROCESA NAKUPA:

KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za reguliranje količin določenega izdelka lahko uporabite minus (-) za zmanjšanje količine določenega izdelka ali plus (+) za povečanje količine. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko nesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb ZAKLJUČI NAKUP. Odprla se vam bo naslednja stran ZAKLJUČEK NAKUPA

ZAKLJUČEK NAKUPA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo po povzetju, PayPal, Moneta ali kreditna ali debetna kartica). Ko se odločite za način plačila kliknete gumb NADALJUJTE oz. “KUPITE SEDAJ”.

POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev prejema vašega naročila poslana tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku.

Zaposleni v spletni trgovini Najindom.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali stopi z njim v kontakt preko elektronske pošte. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika.

Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Spletna trgovina Najindom.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Spletna trgovina Najindom.si blago pripravi za pošiljanje, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spletna trgovina Najindom.si v omenjenem elektronskem sporočilu kupca tudi seznani z informacijo, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali potrebe po drugih informacijah v zvezi s svojim naročilom.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti preko e-maila mi2@najindom.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

 

PLAČILA

Najindom.si omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju

Plačilo s storitvijo Moneta (storitev zagotavlja Telekom Slovenije)

Plačilo s kreditnimi karticami (storitev zagotavlja Stripe)

Plačilo preko PayPal-a

Ponudnik kupcu izda račun, ki mu ga posreduje po elektronski pošti. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema.

Kupoprodajna pogodba (naročilo kupca in naša potrditev naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

 

DOSTAVA

Dostava je možna izključno na naslove v Republiki Sloveniji. Če želite naročiti izdelke s tega spletnega mesta iz druge države članice Evropske unije (z dostavo na naslov v Republiki Sloveniji), to lahko storite na način, da izberete možnost “Dostavi na drug naslov?” in pri tem vnesete podatke o vašem naslovu za dostavo v Republiki Sloveniji.

Naročeno blago, ki je na zalogi, za naročila prejeta na delovni dan do 12. ure, praviloma pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago v takšnem primeru praviloma prejmete naslednji delovni dan. Naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.

Za izdelke, ki niso na zalogi je dostava predvidena v roku 5 do 10 delovnih dni oziroma v roku, kot je naveden pri posameznem izdelku. Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Pakete po Sloveniji pošiljamo v sodelovanju s pogodbenimi partnerji za dostavo pošiljk. Ob sobotah, nedeljah, praznikih in drugih dela prostih dnevih v Republiki Sloveniji odpreme blaga ne izvajamo.

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so DPD, Pošta Slovenije in/ali GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljke pošiljamo s paketno dostavo ali priporočeno pošto. Naši partnerji za dostavo pošiljk se trudijo, da paketi kar najhitreje pridejo do vas – v Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa vas prosimo, da upoštevate, da se rok dostave, zaradi različnih vzrokov, na katere nimamo vpliva (okvare dostavnih vozil, nesreče, napake, razmere na cesti …) lahko podaljša.

Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 € v višini, kot je označena v košarici ob naročilu. Za naročila, višja od zneska 50 €, je dostava brezplačna.

 

CENE

Cene, navedene na strani veljajo za vse obiskovalce spletne trgovine Najindom.si.

Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Za vsa naročila veljajo cene, kot veljajo ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila kupca (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Morebitni popusti in promocijske kode se med seboj ne seštevajo.

 

AKCIJE-POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

 

PROMOCIJSKE KODE

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.

 

ODSTOP OD NAROČILA

Navodila za odstop od pogodbe najdete na: Menjave, vračila in reklamacije

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec sporoči:

  • preko obrazca (priporočamo zaradi zagotavljanja lažje obravnave),
  • na email naslov mi2@najindom.si
  • ali z nedvoumno pisno izjavo preko pošte, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe

Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: 2DIGIT, d.o.o., Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri naslednjih pogodbah:

  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe,
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 43d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celoten znesek plačila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Vse etikete, značke in podobne označbe naj ostanejo na izdelku. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite še nekaj tednov od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

Kupec pri odstopu od pogodbe odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na sledeče načine:

  • če je bilo naročilo plačano po povzetju, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR),
  • če je bilo naročilo plačano preko Monete, denar vrnemo na TRR kupca (kupec mora posredovati TRR),
  • če je bilo naročilo plačano preko PayPal-a, denar vrnemo preko sistema PayPal,
  • če je bilo naročilo plačano s kreditno kartico , denar vrnemo na kreditno kartico preko sistema oz. procesorja Stripe.

 

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Navodila kako postopati vključno z obrazcem za reklamacijo najdete na sledeči strani: Menjave, vračila in reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem, nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte mi2@najindom.si in ažurno vam bomo odgovorili.

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V primeru reklamacije je kupec dolžan vrniti artikel prodajalcu na s prodajalcem dogovorjen naslov. Reklamacija se šteje za veljavno, če pri pregledu ugotovljeno, da izdelek izpolnjuje pogoje za reklamacijo upoštevajoč Zakon o obligacijskih razmerjih in Zakon o varstvu potrošnikov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je prodajalec reklamacijo odobril, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

 

KOLIČINSKA REKLAMACIJA

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino Najindom.si na elektronski naslov mi2@najindom.si in izpolniti obrazec, ki se nahaja na strani: Menjave, vračila in reklamacije

 

NAPAČNO BLAGO

Navodila kako postopati vključno z obrazcem za reklamacijo najdete na sledeči strani: Menjave, vračila in reklamacije

 

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV

Navodila kako postopati vključno z obrazcem za reklamacijo najdete na sledeči strani: Menjave, vračila in reklamacije

Na podlagi ustreznega obvestila Najindom.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 14 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

 

REKLAMACIJA ELEKTRONSKIH NAPRAV

V primeru, da vaš artikel, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 24 mesecev garancije.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe,
  • obrabe zaradi uporabe,
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Artikel mora biti vrnjen z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

Navodila kako postopati vključno z obrazcem za reklamacijo najdete na sledeči strani: Menjave, vračila in reklamacije.

 

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Navodila kako postopati vključno z obrazcem za reklamacijo najdete na sledeči strani: Menjave, vračila in reklamacije.

 

VARSTVO OTROK

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina Najindom.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se kar najbolje izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe in reklamacij je zaupen. Najindom.si si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi 2DIGIT d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Najindom.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje ali če je to potrebno zaradi izvedbe pogodbenih obveznosti.

 

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

V kolikor nam želite v zvezi s posameznim izdelkom sporočiti vaše mnenje ali opažanje, lahko to storite po elektronski pošti na email mi2@najindom.si, preko naših strani na Facebooku ali po pošti na naš naslov. Vaše mnenje je dragocena povratna informacija nam ter drugim uporabnikom izdelkov in ga bomo upoštevali tudi pri sprejemanju odločitev glede prodajnega asortimaja naše trgovine. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje morebitno objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih, v kolikor bi se ponudnik odločil za objavo prejetega mnenja. Najindom.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Najindom.si ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno, krajevno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, so glede na tehnične omejitve pri zajemu in prikazu fotografij mogoča manjša odstopanja od izdelka v naravi.

Zaradi prikaza uporabe izdelka v praksi se na posameznih fotografijah poleg prikazanega izdelka prikazani tudi primeri uporabe takšnega izdelka (ki lahko vključujejo druge predmete – npr. slika otroške obrobe za otroško posteljico skupaj z otroško posteljico), ki niso predmet ponudbe. Artikel, ki je predmet ponudbe je razviden iz naziva ter opisa artikla.

 

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV, PIŠKOTKI

Informacije o politiki varstva osebnih podatkov dobite na: Politika varstva osebnih podatkov

Informacije o piškotkih dobite na:  Piškotki

 

AVTORSKE PRAVICE

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

 

Pogoji poslovanja veljajo od: 09.11.2021

Zadnjič osveženo: 09.11.2021